niedziela, 24 stycznia 2016

Nivea LR, spirulina, kwas hialuronowy


Hej! Witam serdecznie :)

Tym razem postanowiłam przywrócić u siebie gładkość włosów. Pamiętam jak odżywka Nivea Long Repair wyczarowała na moich włosach cudny efekt śliskich włosów. Opisywałam to tutaj. Odstawiłam ją w kąt, ponieważ im dłużej ją stosowałam tym efekt bardziej słabł. Wygrzebałam ją wczoraj, dorzuciłam kilka dodatków i już. Tak oto się stał kolejny dzień dla włosów :)

  • Na włosy nałożyłam olej makadamia - nie liczyłam czasu, było to ok 2 godziny. Bardzo dawno nie olejowałam włosów!
  • Umyłam je szamponem Alterra, który właśnie się skończył. Ale w kolejce czeka kolejny do wypróbowania :)
  • Zmieszałam odżywkę Nivea, dużą kroplę kwasu hialuronowego i odrobinę spiruliny (alg). Maskę nałożyłam na ok. godzinę.
  • Włosy po spłukaniu zabezpieczyłam serum z Elseve.
Nareszcie zrobiłam coś więcej niż tylko przetrzymanie odżywki/maski na dłużej :D Efektów spektakularnych się mimo wszystko nie spodziewałam, i faktycznie takich nie było.


Odżywka nie czyni już takich cudów, ale włosy stały się bardziej gładkie niż zwykle. Od kiedy udaje mi się je dociążyć nie są już takie śliskie. Nie wiem w czym tkwi przyczyna. Po tej mieszance wyglądały przyzwoicie :)

Dzisiaj troszeczkę krótko :P W tygodniu może napiszę coś o szamponie Alterra z papają i bambusem, a za tydzień może coś o moim kombinowaniu z odrostami.. :)

Jak minął Wasz dzień wyjątkowej pielęgnacji włosów:)
Pozdrawiam :)


9 komentarzy:

  1. Masz przepiękne włosy! Mam pytanie,co daje spirulina dodana do odżywki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! ;) Spiruina zawiera w sobie wiele witamin, minerałów, kwasów tłuszczowych itd. dlatego jest typowym kosmetykiem upiększającym stosowanym głównie na skórę i wewnętrznie. Na włosach ma działać podobnie: nawilżać, wzmacniać, odżywiać...wiele cech się jej przypisuje :) W praktyce różnie bywa, ja całkiem ją lubię ;)

      Usuń
  2. Widać, że włosy są mega gładkie. Pięknie =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. według mnie pięknie Ci się włosy ułożyły, wyglądają na bardzo zdrowe a końce są takie grubaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładne włosy i piękny kolor.

    Też ostatnio dodaję kwasu hialuronowego do odżywek i masek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy wyglądają pięknie i zdrowo, nie ma na co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są gęste, gładkie i mięsite! samo zdrowie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...