niedziela, 4 października 2015

Garnier Ultra Doux, Sekrety Prowansji


Witam Was serdecznie! :)

W tym poście mało wybitny Dzień Dla Włosów, ale towarzyszyły mi ostatnio brak pomysłów i być może też chęci. Skupiam się obecnie na moim własnym wyzwaniu, dzięki któremu mam zagęścić włosy (o ile to genetycznie możlwe). Opiszę więc krótko odżywkę, którą posiadam dzięki niekontrolowanym zakupom :D

Od jakiegoś czasu myślałam nad odżywką do codziennego stosowania, która nie zaszkodzi moim włosom, ale nie będzie też tracić na swoim dobroczynnym działaniu z czasem, jak to ma miejsce w przypadku Nivea Long Repair czy Kallosa Banana. Zbyt czesto używane przestają zachwycać. Mój wybór padł na Garnier Ultra Doux, Sekrety Prowansji, Morela i olejek migdałowy, gdyż przewija sie ona regularnie przez ręce Włosomaniaczek i zbiera raczej pozytywne opinie.


Moja dzisiejsza pielęgnacja wyglądała następująco:
  • na godzine przed myciem wtarłam wcierkę Joanna Rzepa,
  • włosy umyłam szamponem Natura Siberica - opis wrażeń przeciagam na natępne posty i nastepne, ale co mogę teraz napisać to z pewnością to, że jest wydajny;
  • nałożyłam odżywkę Garniera na kilka minut wprasowując ją we włosy,
  • zabezpieczyłam końce jedwabiem z kroplą oleju makadamia.
Taki dzień jak co dzień trochę. Trzeba popracować nad tuningowaniem :D Oto efekty:


Nareszcie w Dniu Dla Włosów dostatecznie zadowala mnie ułożenie. Włosy na zdjęciu są tuż po obudzeniu, a wiem, że w ciągu dnia będą się układać jeszcze lepiej i drobne zgięcia się rozprostują :) Odżywka srawdziła się dobrze, choć przeciętnie. Trudno mi tu napisać o niej coś więcej. Zazwyczaj piszę podobne rzeczy i tym razem niebyłoby niespodzianki. Przy spłukiwaniu włosy były bardzo gładkie. Po wyschnięciu są miękkie, ale gładkością nie grzeszą. Są za to ładnie dociążone, a przynajmniej końce, bo niestety wystaje sporo włosków na długości. Jak ja ich nie lubię :/

Wydaje mi się, że będzie to świetna odżywka do codziennego stosowania, tuningowania etc. Zobaczymy jak spisze się na dłuższą metę.

A jak działa na Was? Może macie na nią swój sposób? :)

Pozdrawiam Was ciepło :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor i ułożenie włosów:) też szukam czegoś do codziennego użytku, może coś z Garniera;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te odżywki garniera mają świetne zapachy :) Chętnie je podkradam mamie z tego powodu (sama nie kupuję bo na moich włosach nieszczególnie się sprawdzają)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapach baaardzo lubię. Delikatny co prawda, ale mega przyjemny :)

      Usuń
  3. Marzę o takim odcieniu :-) do tego Twoje włosy bardzo ładnie błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kolor Twoich włosów :) Jestem ciekawa działania szamponu Natura Siberica.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykorzystuję odżywki Garniera do codziennej pielęgnacji, jednak nałożone na chwilę jedynie ułatwiają rozczesywanie. Za to po przytrzymaniu ich na włosach około 20-30 minut są super efekty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już zdązyłam wypróbować :) U mnie akurat efekty porównywalne.

      Usuń
  6. Ale piękne masz te włosy :) u mnie ta odżywka nie wykazała się za bardzo niestety, tak samo jak ta z awokado i masłem karite. A szkoda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...