niedziela, 18 października 2015

Maska Głęboko Nawilżająca Celia algi + marakuja + proteiny soi


Witam :)

Ostatnio będąc w pobliskiej drogerii rozejrzałam się trochę dokładniej i chwyciłam w dłoń kilka rzeczy, których dotąd nie znałam. Widzicie je na powyższym zdjęciu. Są to wcierka Farmona Saponic oraz dwie maski - jedna nawilżająca, druga regenerująca. Dzisiaj dałam szansę tej pierwszej - z algami, ekstraktem marakui i proteinami soi. Jak to zazwyczaj bywa, nałożyłam ją wieczorem, a efekty odkrywałam nad ranem :)

Przejdę od razu do rzeczy:

  • we włosy wtarłam resztę wcierki Joanna Rzepa na trzy godziny przed myciem,
  • na dwie godziny przed myciem nałożyłam olej lniany na całą długość,
  • włosy zmyłam szamponem Natura Siberica,
  • nałożyłam na nie maskę Celia Głęboko Nawilżającą - na 20 minut,
  • maskę spłukałam, a końce zabezpieczyłam jedwabiem.
Suche włosy na noc związałam w niski koczek-ślimak, dlatego zabawnie się powywijały.
Efekty?


Maska faktycznie nawilża. Włosy są kompletnie inne niż ostatnio. Z pewnością da się zauważyć, że nie są tak mocno dociążone - za to puszyste, lekkie i znacznie bardziej miękkie. Chociaż ja wolę pierwszy efekt, to i tak nie mogę tej masce niczego zarzucić, bo spełnia swoje zadanie. Oczywiście krótsze włoski w takiej sytuacji zawsze wystają. Poza tym włosy ładnie błyszczą, nie są przeciążone u nasady. Taka ot całkiem porządna maska, która krzywdy mi nie zrobi. Najbardziej spodobał mi się jej zapach - ładny, owocowy :)

Spotkaliście kiedyś te maski w sklepie?

To na tyle :) W następnym Dniu Dla Włosów, być może druga maska pojawi się w roli głównej...a może znowu henna w innym wydaniu :D
Pozdrawiam!

Na koniec skład maski.

6 komentarzy:

  1. Ja tu widzę dociążenie, włosy wyglądają bardzo zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ślicznie wyszło :)
    Super, że zamieściłaś skład maseczki - sama jednak chyba się nie skuszę, za dużo glicerynki jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają na bardzo błyszczące:) Ja kosmetyków Celia w ogóle nie widuję u siebie stacjonarnie:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też u siebie nie widziałam kosmetyków z Celii, a włosy bardzo fajnie zareagowały na tą maskę, wyglądają tak mięsiście, za to skręt super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...