poniedziałek, 17 sierpnia 2015

#17 Algi

Hej!

Od razu przejdę do rzeczy - wczorajszy niedzielny wieczór poświęcony włosom był raczej dość minimalistyczny. Do maski Isana Oil Care dołożyłam algi (spirulina) - kupione jakiś czas temu w Biedronce. Jakoś bałam się efektu po niej, więc na koniec dołożyłam jeszcze maskę Isana nawilżającą (żółta). Taką mieszankę trzymałam na umytych tak jak zwykle włosach przez chyba godzinę (zasiedziałam się przed TV).

Przy zmywaniu nie czułam tej gładkości co zwykle, ale włosy schły nie pusząc się przy tym, co uważam za wyjątkowo dobrą cechę. Na końce w celu zabezpieczenia olej z orzechów makadamia (jest ciężki, trzeba uważać) i jedwab. Poszłam spać już w suchych włosach, a rano wyglądały one tak:

Ten bordowy kolor w ogóle! nie oddaje prawdziwej barwy :( Takie warunki oświetleniowe.
Z efektu po algach jestem zadowolona. Następnym razem opuszczę nawilżającą maskę. Staram się unikać takich produktów w gorące dni i stawiam na oleje.

Jak widać WOW nie ma. Brak puszenia to główny plus. Na pewno wypróbuję ponownie.

Jakoś nie odczułam wpływ wilgotności na włosy w szczególny sposób. Faktycznie trudnej się układają, ale zmiana oleju na końce na bardziej tłusty okazała się dobrym pomysłem. Byle nie przesadzić.

To chyba na tyle :) W tym tygodniu być może czeka mnie cięcie końców (jeśli współlokator/-ka się odważą :D) i coś nowego w kolejnym dniu dla włosów na co niecierpliwie czekam. Okaże się! :)
Udanego tygodnia życzę!

6 komentarzy:

  1. Widzę ładne nawilżenie i dociążenie! :) Wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta nawilżająca maska z Isany to jeden z moich włosowych hitów. Świetnie się u mnie sprawdziła ;-) Efekt na Twoich włosach całkiem ładny, nie przejmuj się, że nie ma efektu WOW, u mnie mało jakie kosmetyki potrafią go wywołać. Masz bardzo ładny kolor włosów :-) Chciałam Cię dodać do obserwowanych, ale niestety nigdzie nie widzę tego gadżetu.... :-( Dodaj go koniecznie, jeśli coś byłoby niejasne to chętnie Ci pomogę, tylko napisz u mnie pod postem, żeby mi nie uciekło :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy kiedykolwiek uzyskałam efekt wow, a tak na to czekam ;)
      Dzięki ;)

      Usuń
  3. bardzo lubię ta maske z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię spirulinę. Piękne włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po zdjęciach wydaje mi się, że mamy dość podobną strukturę włosów ; ) I moje też się często kręcą mocniej po jednej stronie ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...